You and me, bad idea?

I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stand in the desert.


Hejsan bloggen. Idag regnar det riktigt mycket och jag måste säga att jag HATAR DET SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET. Varför?! VARFÖR?! Det var sommar senast, hm.. låt mig tänka, IGÅR?! Och idag så bara poff är det borta. Ew. Men vet ni vad? Det är sista veckan i maj vilket betyder att nästa vecka är första i juni. london dodoododod. :)

Ska bli grymt roligt. Men eftersom att jag inte har något intressant att berätta ska jag avsluta här. Vi hörs. :]


Söta små ord
Postat av: bellie den bästa

Vet du vad? JAG HATAR OCKSÅ REGN >.<

och jag är duktig och läser dig blogg varje dag :*



åh, london <3 HÄLSA FRÅN MIG 8DDD

2008-05-26 @ 23:41:28
Postat av: bellie den bästa

Vet du vad? JAG HATAR OCKSÅ REGN >.<

och jag är duktig och läser dig blogg varje dag :*



åh, london <3 HÄLSA FRÅN MIG 8DDD

2008-05-26 @ 23:41:45

Här kan du skriva vad du vill. Hissa eller dissa - upp till dig:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress:

URL:

Vad vill du säga?

Trackback