Vårt eget lyckliga slut

".. och så levde dem lyckliga i alla sina dagar" Hjälten i sagorna som man växt upp med, den perfekta prinsen. Finns han verkligen? Om jag odlar jättelångt hår och slänger ut genom fönstret, kommer han då att klättra upp och rädda mig? Om jag skulle somna skulle han då komma för att väcka mig? Om jag skulle tappa min sko, skulle han göra allt för att hitta mig?

Jag vill att prinsen ska finnas. Jag vill att prinsen ska rädda mig. Främst kanske från mig själv. För egentligen är jag lycklig. Lyckligare än på mycket mycket länge, men det skulle inte skada med en prins.. ellerhur? Han skulle inte behöva komma på en vit häst, en knarrig gammal cykel hade också funkat. Bara han vore min prins som kom med vår lyckliga saga.

Söta små ord
Postat av: blupp

dollar är min prins. du kan få rida på honom (:



nej, men allvarligt. så känner jag också.

2008-05-25 @ 22:32:28

Här kan du skriva vad du vill. Hissa eller dissa - upp till dig:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress:

URL:

Vad vill du säga?

Trackback