Summertime baby

Idag är det 1 juni. Början på sommaren. London. Skolavslutning. Thailand. Grillning med kompisar. Jag älskar redan London. Framtiden ser ljus ut, don't you think? Sitter just nu och kollar lite inför London, flygregler och sånt. Imorron sover Emilia över här och runt fyra på morgonen på tisdag åker vi till köpenhamn. Pirrpirrpirr. Shopping, konsert, shopping och framförallt - umgås med bästis. Det kan inte bli bättre, ellerhur?
Förlåt för den dåliga uppdateringen i bloggen men ja, jag har helt enkelt inte orkat. Höhö.

Nej, ska gå och förbereda packningen. Måste skriva packningslista också.. Hm. Aja vi hörs. :}


Om någon undrar hur jag mår.. så mår jag bra. Morfar mår också bra, familjen mår också bra. Vi vet att hon har det bättre och att hon inte har ont. Vi hyllar henne istället för att sörja henne. Men vi saknar henne, så det gör ont.


Söta små ord
Postat av: beellll

du MÅSTE ringa, okej+ 8D

2008-06-01 @ 19:47:30
Postat av: louise

ÅÅÅHHHHH!!! så kul ni kommer att ha :D

jaa, jag erkänner att jag är lite lite lite avundsjuk xD

2008-06-01 @ 21:36:55
Postat av: louise

ÅÅÅÅHHH!! så kul ni kommer att ha :D

jaa, jag erkänner att jag är lite lite lite avundsjuk xD

2008-06-01 @ 21:38:17
Postat av: louise

HAHAH! sorry för dubbelkommentaren :P

2008-06-01 @ 21:38:57
Postat av: amanda

åh, hon har gått bort.. jag vet hur det känns, kind of (hey, alla känner inte likadant). du vet att jag finns här om du vill prata med någon som har varit med om liknande, men jag förstår att du tar dina vänner i första hand. <3


Här kan du skriva vad du vill. Hissa eller dissa - upp till dig:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress:

URL:

Vad vill du säga?

Trackback