Oavsiktligt uppehåll

Höhö, hejigen? Det var väl ett tag sen sist. Har helt enkelt inte riktigt haft tid (eller ork) att skriva här sedan jag kom hem från london. Det hände så mycket den veckan och sen helt plötsligt åkte vi till Thailand. Men nu är jag tillbaka och ja.. hej? Thailand var hur mysigt som helst och jag längtar redan tillbaka, saknar folket och värmen. Take me back? Men ja, när jag var där ville jag bara hem. Hahaha, ironiskt ellerhur? Hade så sjukt mycket hemlängtan och jag grät, ja jag vet inte hur många gånger.

Nu ska jag fika med mamma, vi hörs. :]

Söta små ord
Postat av: belllie

åhååhååhååhåhåå, i missed you ike hell when you were in thailanddddddddddddddddddddddddddddddddddd.



btw, ifall dom kommer så MÅSTE vi till england!!!!

2008-07-17 @ 21:19:10

Här kan du skriva vad du vill. Hissa eller dissa - upp till dig:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress:

URL:

Vad vill du säga?

Trackback