April april!

Nu när bloggen äntligen funkar igen får jag väl kasta ut ett litet inlägg. Våren är ÄNTLIGEN här! Vad tycker ni om det? Själv så trivs jag som fisken i vattnet.  Var på skolbio idag och såg this is england. En väldigt skum film faktiskt. Började gråta och blev lite retad efteråt av mina kära kompisar. Drog sedan till Gina och spanade in lite olika grejer, hittade dock ingenting av intresse. Eller jo, en fin klänning får se om jag prövar den i helgen. Sedan jag kom hem har jag inte gjort sådär värst mycket. Sörjer att en person vann OKEJs tävling som verkligen INTE förtjänar det och att jag egentligen skulle åkt till sthlm imorron. Så blir det ju inte med det, men det är iaf skönt att Bills operation gick bra.

Minus och plus med Mars:
+ Filmmys med tjejerna (L,A,E,S,J)
- Snöstorm
- Gerd fick cancer
- Hovet bestämde att man inte fick köa mer än en natt.
+ Pratade ut med Anna
- Bästa Emilia åkte till Italien.
+ Schlager final (Toni, Björn Gustafsson etc)
+/- Vegetarisk vecka.
- Bilddagboken ändrades TOTALT
+ Bästa Emilia kom hem
+ PÅSKLOV
- Bill blev sjuk/turnén ställdes in.
+ Bills operation gick bra.
- Världens sämsta motivering vann


Nu är vi iaf inne i april och jag har några mål:
Börja träna. (Dem som känner mig vet att det troligtvis inte kommer att hända, men jag ska göra mitt bästa.)
Träffa Malin. Det har gått alldeles för lång tid igen.
Börja äta mer grönsaker.

Nu ska jag kila, ha en bra 1:a april!

Söta små ord

Här kan du skriva vad du vill. Hissa eller dissa - upp till dig:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress:

URL:

Vad vill du säga?

Trackback